Zmień markę
Sprawdź ofertę marki Fiat
Sprawdź ofertę marki Fiat Professional
Sprawdź ofertę marki Jeep

Partner Jeep

  Katowice   Bytom

Jeep® globalnym partnerem 50. edycji Montreux Jazz Festival

Opublikowano: 18 lipca 2016 Jeep® globalnym partnerem 50. edycji Montreux Jazz Festival

W dniach 1-16 lipca 2016, w szwajcarskim mieście Montreux, odbywał się Montreux Jazz Festival - 50. edycja jednego z najważniejszych festiwali muzycznych w Europie. Marka Jeep® po raz drugi została globalnym partnerem tego prestiżowego wydarzenia. 50. rocznica Montreux Jazz Festival pokryła się w tym roku z 75-leciem istnienia marki Jeep®.

Podczas imprezy zaprezentowano trzy ekskluzywne, „muzyczne” samochody pokazowe, wyprodukowane we współpracy z Garage Italia Customs (GIC) specjalnie na Montreux Jazz Festival. Auta bazowały na modelach Grand Cherokee, Renegade i Cherokee.

Muzyczno-motoryzacyjny duet

Jeep® i Montreux Jazz Festival to liderzy w swoich dziedzinach, legendarne marki, przyczyniające się do ewolucji swojego gatunku. Obie marki są synonimem innowacyjności, autentyczności, pasji oraz jakości, jaką zapewniają swoim klientom i fanom od wielu lat.

Partnerska współpraca

Marka Jeep® udostępniła artystom i gościom 30 SUV-ów (Grand Cherokee, Cherokee i Renegade) oraz zorganizowała szereg wyjątkowych atrakcji w plenerze. W Jeep Temporary Store odbywały się jazdy próbne i testy z udziałem najnowszych modeli Jeep®. Każdy miał też szansę przeżyć Jeep Vinyl Booth – unikalne doświadczenie muzyczne. Poprzez muzykę, pokazano 75 lat historii marki. Goście mogli zrobić sobie zdjęcie i stworzyć autorski cover na płycie winylowej.

Na tarasie Le Jardin pojawili się młodzi, utalentowani artyści, reprezentujący różne gatunki muzyczne. Spektakle odbywały się w myśl idei Jeepa „Free To Improvise" („Wolność Improwizacji”). Wystąpili m.in.: Paula Plexi, zwycięzca konkursu „Best Jeep Records", piosenkarka Amy Yon, zespół King oraz duet Funkstörung. Hasło „Free To Improvise" zainspirowało także agencję Leo Burnett - twórcę kampanii reklamowej, w której pokazana została partnerska współpraca marki Jeep® i Montreux Jazz Festival oraz ich jubileusze. W teledysku widać legendarne Jeepy i słychać motyw jazzowy z lat 40. XX wieku. Celem kampanii było ukazanie związku muzyki z samochodami Jeep® oraz przedstawienie twórczej interpretacji symbolu grilla z siedmioma szczelinami.

Poznaj Jeepy od muzycznej strony w salonach Jeep Partner w Katowicach i Bytomiu.


‹ wróć do listy aktualności i porad