Przedłużona gwarancja

Przedłużona gwarancja

Gwarancja do 5 lat z mocą korzyści

Pakiety wydłużonej gwarancji fabrycznej są elementem Programu Kontraktów Serwisowych Mopar Vehicle Protection dla Klientów Grupy Fiat Chrysler Automobiles. Obowiązują w ponad 50 krajach świata.

Celem usługi jest:

  • wzmocnienie komfortu obsługi samochodu i podróżowania
  • sprawna eksploatacja
  • właściwa dbałość o stan techniczny
  • optymalizacja kosztów utrzymania
  • eliminacja lub znaczące obniżenie kosztów niespodziewanych napraw oraz wymiany wadliwych części mechanicznych i elektrycznych
  • poprawa bezpieczeństwa jazdy

Oferta dopasowana do Twoich potrzeb

Gwarancje elektromechaniczne Maximum Care i Powertrain Care są dostępne dla wszystkich marek samochodów Grupy na polskim rynku (Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Fiat Professional, Jeep), zarówno samochodów nowych, jak i używanych (z gwarancją producenta). W zależności od potrzeb eksploatacyjnych i przebiegu pojazdu, oferujemy różne zakresy ochrony i okresy obowiązywania.

  • Gwarancja Maximum Care to najszersza ochrona, która w maksymalnym stopniu eliminuje koszty napraw i usunięcia usterek oraz wymiany uszkodzonych części i zespołów.
  • Gwarancja Powertrain Care to ekonomiczny wariant, obejmujący ochroną główne podzespoły samochodu (silnik, skrzynia biegów, układ przeniesienia napędu, układ chłodzenia i zasilania paliwem).

Co zyskujesz?

  • przedłużenie gwarancji fabrycznej nawet do 5 lat (w tym 2 lata gwarancji ustawowej)
  • 3 opcje czasowe do wyboru (1-3 lata, ograniczone limitem przebiegu)
  • ochronę z planowanym przebiegiem max. 200tys. km w 3 lata
  • pomoc w doborze najbardziej optymalnego wariantu
  • ułatwienie sprzedaży pojazdu (rękojmia dobrego stanu)
  • możliwość przeniesienia prawa do usługi na kolejnego nabywcę (po uprzednim powiadomieniu Fiat Auto Poland)
  • możliwość włączenia kwoty kontraktu do raty leasingu/kredytu
  • dostęp do produktu Fiat Banku i TWG „Ubezpieczenie awarii elektromechanicznych — Wydłużona Gwarancja” (dla pojazdów nowych, nabytych w autoryzowanej sieci FAP)

Szybki zakup i stały dostęp

Pakiety wydłużonej gwarancji można zakupić w sieci Fiat Auto Poland (salon lub serwis dealera) oraz w autoryzowanych warsztatach.

Formalności zajmują zaledwie kilka minut i odbywają się bezpośrednio w aplikacji LINK (eSales/eEntry) lub Workshop online, gdzie połączono główne systemy i bazy korporacyjne. W jednym miejscu dostępne są wszystkie, aktualne dane, dotyczące pojazdu, dealera, Klienta, dedykowanych produktów oraz opcji niekompatybilnych i wykluczających się.

Pozwala to na:

  • weryfikację wszystkich kontraktów serwisowych w każdym punkcie serwisowym Grupy FCA
  • identyfikację należnych świadczeń bez żadnych niejasności
  • szybkie rozliczanie poprzez system eSIGI (analogicznie do napraw w ramach gwarancji podstawowej)

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Katowice

Jakub Kubiak
Jakub Kubiak
Doradca serwisowy
Damian Koczy
Damian Koczy
Doradca serwisowy
Jakub Wojcik
Jakub Wojcik
Doradca serwisowy
Zbigniew Polanin
Zbigniew Polanin
Doradca serwisowy
Dariusz Zawartka
Dariusz Zawartka
Szef serwisu Katowice

Bytom

Daniel Styk
Daniel Styk
Doradca serwisowy
Mirosław Pysiewicz
Mirosław Pysiewicz
Doradca serwisowy
Janusz Langner
Janusz Langner
Szef serwisu Bytom

lub

Kontakt telefoniczny

Zostaw nam swój numer telefonu
- oddzwonimy!

Formularz kontaktowy

Wypełnij formularz - odpowiemy w ciągu
jednego dnia roboczego!

Poproś o telefon

Zostaw nam swój numer telefonu - oddzwonimy!

Katowice
Bytom

Poproś o telefon

Zostaw nam swój numer telefonu - oddzwonimy!

Formularz kontaktowy

Wypełnij formularz - odpowiemy w ciągu jednego dnia roboczego!

Katowice

Jakub Kubiak
Jakub Kubiak
Doradca serwisowy
Damian Koczy
Damian Koczy
Doradca serwisowy
Jakub Wojcik
Jakub Wojcik
Doradca serwisowy
Zbigniew Polanin
Zbigniew Polanin
Doradca serwisowy
Dariusz Zawartka
Dariusz Zawartka
Szef serwisu Katowice

Bytom

Daniel Styk
Daniel Styk
Doradca serwisowy
Mirosław Pysiewicz
Mirosław Pysiewicz
Doradca serwisowy
Janusz Langner
Janusz Langner
Szef serwisu Bytom